jmx

Post Reply
jmx
Site Admin

jmx

Post by jmx » Fri Jan 17, 2020 1:49 am

Hello, My name is Jerome, I am 47 and live in Paris. I program various things for my mid-small business clients. Around 30 years of programs, a lot of 3D too ... but let's talk about pixels!
Last year I found my dusty stock of Atari ST floppy disks. Emotional .. I tested them, and eventually came accross a buggy version of Sam Nasty. I thought my program was lost, due to an homeric dispute with my father when I was a teenager.

This is the first major program I have ever wrote - and almost finished, but it never was published. The goals, at a minimum, are to finish the game, review the editor, create new levels, and share the code and its resources, to add your ideas? Everything is/will be on the forum.

VF
Bonjour, Je m'appelle Jérôme, j'ai 47 ans et vis à Paris. Je programme diverses choses pour mes clients à taille humaine. 30 ans de programmes environ, pas mal de 3d .. mais ici on parle pixels !
L'année dernière j'ai retrouvé mon stock poussiéreux de disquettes Atari ST. Séquence émotion.. en les testant, je finis par retomber sur une des dernières versions un peu bogué de Sam Nasty. Je pensais mon programme disparu,suite à une engueulade tonitruante avec mon paternel quand j'étais ado.

C'est le premier programme important que j'ai jamais fait - et que j'avais quasiment bouclé, mais ça n'était jamais sorti du carton. Les objectifs, au minimum, sont de finir le jeu, de revoir l'éditeur, de créer d'autres niveaux, et de partager le code et ses ressources, d'y ajouter vos idées ?

ggn

Re: jmx

Post by ggn » Sat Jan 18, 2020 2:04 pm

Hi! Welcome back from the dead!

Post Reply